Szkolenie „Działalność w SSE – aspekty rachunkowe, podatkowe i pomoc publiczna”

W dniu 10 lutego 2016 r. odbyło się szkolenie dla firm prowadzących działalność na terenie Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej oraz przedsiębiorców zainteresowanych lokalizacją swoich zakładów na naszym terenie pt. „Działalność w SSE – aspekty rachunkowe, podatkowe i pomoc publiczna”.
Spotkanie rozpoczął Prezes Zarządu Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. – Grzegorz Smoliński oraz Wiceprezes Zarządu – Małgorzata Sobieska zu Schwarzenberg, którzy podziękowali uczestnikom za przybycie oraz życzyli wszystkim przedsiębiorcom, aby byli kreatywni, rozsądni i odważni, bo tylko w ten sposób można odnieść sukces w niełatwych czasach.

Uczestnicy szkolenia mieli okazję pogłębić swoją wiedzę na temat m.in. zasad rozliczania dochodów strefowych, kalkulacji dostępnej pomocy publicznej oraz funduszy dostępnych dla przedsiębiorców w perspektywie 2014-2020.
Organizatorem szkolenia byli Warmińsko-Mazurska Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. oraz firma doradcza KPMG.
Szkolenie cieszyło się dużym zainteresowaniem i było pierwszym wydarzeniem z cyklu szkoleń dla firm zaplanowanych w tym roku.
Dziękujemy za zainteresowanie i zapraszamy na kolejne szkolenia i inne wydarzenia organizowane przez Warmińsko-Mazurską Specjalną Strefę Ekonomiczną S.A.

Udostępnij artykuł

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
< powrót

warmińsko-mazurska
specjalna strefa ekonomiczna sa

ul. Barczewskiego 1, 10 - 061 Olsztyn
tel.: +48 89 535 02 41
e-mail: wmsse@wmsse.eu

Copyright © 2016 Warmińsko-Mazurska Specjalna Strefa Ekonomiczna SA w Olsztynie
Realizacja:
X

Strona korzysta z plikow cookies w celu realizacji uslug i zgodnie z Polityka plikow Cookies. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu w Twojej przegladarce.