Przejdź do treści strony

Jak zostać dostawcą dla US ARMY? - szkolenie

Zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnym szkoleniu Jak zostać dostawcą dla US Army, które pomoże zapoznać się z podstawowymi zasadami skutecznego ubiegania się o zamówienia dla armii amerykańskiej stacjonującej w Polsce oraz organizacji międzynarodowych, w tym systemu ONZ, Grupy Banku Światowego, NATO. 

W programie m.in.

  • Zasady rejestracji firmę jako dostawcy US Army.
  • Etapy rejestracji firmy w systemach przetargowych.
  • Uwarunkowania prawne współpracy polskich firm z US Army w Polsce (podatki, zwolnienie z podatku VAT od przychodów ze sprzedaży do US ARMY)
  • Narzędzia i sposoby wyszukiwania przetargów.
  • Rodzaje przetargów i wymogi dotyczące dokumentacji.
  • Zasady rozliczenia wygranych przetargów.

Termin: 19.10.2022., godz. 9.30 – 13.30

Miejsce: Best Western Plus, Hotel Olsztyn Old Town, al. Warszawska 39, Olsztyn (dawny Hotel Kopernik)

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Zgłoszenia: wymagana jest wcześniejsza rejestracja za pośrednictwem strony internetowej: https://bit.ly/3fuEDHu